ÖLÜRSEM KABRİME GELME

Hastane koridorları her zaman ki gibi kum gibi hastayla dolu ...

Radyoloji koridorunda hastalar film çektirmek için beklemekteydi .

Orta yaşlarda birtane teyze gözlerini hasta çağırma monitorüne kilitlemiş bakıyordu . İsmim gözükse de hemen şu röntgen filmini çektiriversem diye .

Teyzemin yanına tanıdığı biri geldi . Teyzem tanımasından sebep gülümsemeye başladı .

Teyzenin yanına yaklaşan kadın ;

-Beni görünce gülesin geliyor değil mi ?

-Ne yapayım . Gülmeyem mi ? Gülmesemde küstü dersin

- Hayırdır ne geziyon bullada .

-Hastayım , heralde bu gidişle ölceen

-Ağzını hayra aç gıı. Ne demek o öyle

-Ölüüsem kabrime gelme emi . Çünkü sene ayakta karşılamak isterin .

-Aa neden öyle söyledin gıı

-Neden olcek hiç gelmeyon arayıp sormeyon

-işten güçten bir yere mi çıkabiliyoz gıı . Abem nediyo eyimi .

- eyi netçek evde çoluk çocuk aç . Bebelere balon satıp duru dışallada

-Daha iş bulamadı mı ?

-İş bulup netçek bulduğu işin gıymatını mı bilip duru . Bilse devam etcek . İş dayanmeyo bizim herife

-Benimkinin çalıştığı fabrikada patrona söyleyelim mi ?

- Kaç dene fabrika değiştirdi gavga edip ayrılıyo ordanda

-eyi gıı ben dahiliyeden sıra aldıdım görüşürüz gene . Allaha emanet ol emi .

-Eyi anca hastanede görüsürüz biz senle

-ööle dem gıı güceniyom bak

deyip ayrılıyorlar birbirlerinden .

Yurdumun insanları işte birbirlerini görünce muhabbet ve dedikodu birbirini kovalıyor ama biraz önce pür dikkat baktığı monitörd sırasının geçtiğini anladı .Hemen bir telaş aldı . Film çekimi yapan tenisyene derdini anlatmaya gitti .

-Oğluum benim sıra geçmiş de beni bi çekivede giden be .

-Teyzem iki kere yaktım ismini gelmedin . Bir kaç tane sıradaki hastaları alayım birazdan çağırayım .

- Dışarda havanın gararı belli değil . Yağdı yağıcek .Damda tarnalıklam va salçam . Oluum hemen çağırıve emi .

Teyzem usul usul yerine geçtikten sonra başka bir tanıdığını görüyor ve dedikodunun dibine vurmaya devam ediyorlar .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BABALAR AĞLAMASIN Ben babamın ağladığını hiç görmedim, tâ ki o kor gibi düşen hadiseye kadar